Stap aan boord van de historische bus!

Stap aan boord en reis door de tijd met de historische bussen van Stichting Haags Bus Museum tijdens Museumnacht Kids Den Haag!

Op vertoon van je bandje kun je gratis meerijden in de bus! Mis deze kans niet om deel te nemen aan een onvergetelijke reis door de geschiedenis tijdens Museumnacht Kids Den Haag. Wees erbij en stap in! 🚌

Er vertrekt iedere tien minuten een bus vanaf een van de twee haltes.
De route die de bus rijdt is: Centrum Lange Voorhout – Statenkwartier (Kunstmuseum/Museon).

Bus Lange Voorhout
De eerste bus van af het Lange Voorhout vertrekt om 16:45 uur en de laatste bus vertrekt om 21:15 uur. Naar Halte Statenkwartier (Kunstmuseum-Museon). Je vindt de halte voor Museum West, aan de kruising met het Toernooiveld.

Bus Statenkwartier (Kunstmuseum-Museon)
De eerste bus vanaf het Statenkwartier vertrekt om 17:15 uur en de laatste bus om 22:15 uur. De bus rijdt terug naar het Lange Voorhout. Je vindt de halte direct voor de ingang van het Kunstmuseum.

Bussen na de afterparty
Tussen 22:00 en 22:15 uur rijden er nog drie bussen van het Museon naar Halte Centrum Lange Voorhout. Maar let op: meerijden is op basis van beschikbaarheid! Wil je dus zeker zijn van busvervoer terug? Neem dan een bus eerder. Na 22:15 uur kun je op (betaald) eigen gelegenheid gebruikmaken van HTM vervoer.

Haags Bus Museum Leeftijdalle leeftijden Tijd
  • 17:00-21:00