Vervoer

Busvervoer

De historische bussen van het Haags Busmuseum brengen je van en naar de deelnemende musea. Iedere 10 minuten zal de bus van Lijn A vanaf de Hofvijver (centrum) naar halte Museum Sophiahof en uiteindelijk naar Kunstmuseum/Museon rijden. De eerste bussen van Lijn A zullen om 16:30 uur vanaf de Hofvijver (Centrum) vertrekken.

Om 16:30 uur zal er ook een bus vanaf Voorburg Centrum (bij Huygens’ Hofwijck) richting de Hofvijver (centrum) vertrekken.

Vanaf 17:00 uur zullen de bussen van de andere lijnen gaan rijden. Klik hier voor de dienstregeling van de bussen!

De laatste bussen van de Hofvijver (centrum) naar Kunstmuseum/Museon, Voorburg (centrum) en  Electriciteitsfabriek/NEST vertrekken om 22.35 uur.

Met jouw Museumnacht Kids polsbandje maak je gratis gebruik van deze bussen:

Parkeren

Kom je met de auto naar de Museumnacht Kids? Dan kun je voor de centrumlocaties goed parkeren in de parkeergarage Museumkwartier. Als je online reserveert dan heb je gegarandeerd plek en ook nog eens een flinke korting. Klik hier voor de website. Voor de locaties rondom Kunstmuseum Den Haag en Museon kun je het beste in de woonwijk parkeren. Het kan hier nog wel eens druk zijn, dus parkeren in het centrum en met onze bus naar deze musea is ook een optie.